Pages

Tuesday 31 May 2011

kem tahfiz al quran

Pada bulan desember kami sekelas tidak mendapat cuti yang banyak.Kami wajib mengikuti Kem Tahfiz Al-Quran di sekolah Maahad Al ummah selama sebulan.Aktiviti kami di kem tersebut kebanyakannya menghafal.oleh sebab kami bosan dan ada kebebasan, kami {fly} ke ulu chepor,pada hari ahad.Ulu chepor adalah tempat yang mempunyai air terjun,sungai yang jernih dan syele.Tempat tersebut berhampiran dengan sekolah muc.ketika kami fly, kami bermandi manda di sungai.Kami sangat gembira.seorang dari kawan saya mahir membuat backflip.Saya cemburu.Saya mencuba.Saya naik ke tembok kayu,lalu saya terjun.Oh sungguh pelik sekali terjunan saya,jatuh kepala dahulu.Pedih juga rasanya......
Setelah puas bermandi kami pulang ke sekolah dengan gembira.he he he...

No comments:

Post a Comment